Awww..

Gick till Skhlm med Jelena idag och hitta inget! :O
Varför e det så svårt?! :'(
Whatever, that's life i guess..

Idag, Som sagt så var jag med Jelena i Skhlm och gick och kolla kläder.
När jag kom hem såg jag på film, '' Nu är det jul igen 3''
Det är typ en fortsättning av ''Nu är det jul igen 1''
Det finns även en 2:a som jag såg igår. x) Alla de filmerna var pretty okej. ;)
Kan rekommendera till småbarn iallafall :P
Iallafall, när jag kom hem såg jag nya skor och frågade vems det var.
Ojaa, det var Lisas -.- Hon har nya skor och inte jag?!  Frågade när jag skulle få och pappa svarade att jag kunde se imorrn. Så vi får see.

Imorrn, Ska kanske till stan med F. Om han hänger med såklart. För det e inte säkert.. :(
Jag vill verkligen till stan, men vill inte gå själv. Så jag frågade om F ville me men det ville han inte.
Men då bestämde vi att vi skulle köra om det, u know.. som en tävling eller liknande. Så vi kastade pil.
Det står 1-0 i set till F. DAMN! När vi skulle göra vår andra omgång så gick det inte..
Nej, för jag missade pilen och pilen kom på Lisa. SYND! Så hon började böla och vi sket i det.
Får väl köra senare idag, när hon inte sitter där -.-

Senare av denna dag, Så kanske F och jag ska kolla på Wall'E. Men bara kanske. Och så ska jag forsöka läsa klart boken, '' Om jag inte hade sett honom'' av Kevin Brooks. Är typ slutet av boken, så jag är väl snart klar me den. SKITBRA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0