Datan är knas!

Och då menar jag det!
Har inte använt datorn sen jag vaknade, det vill säga från 10.30 till nu! :(
Så nu sitter jag och skriver inlägg från David's data..
Hoppas verkligen att min datorn snart blir fixad.
Den har ett slags virus som vi måste ta bort, och det tar tid..

Idag;
En kusin kom igår och gick idag.
Alltså hon sov hos oss en dag, sen var hon tvungen att åka hem igen till Gbg. ;)
Men iallafall... Pappa är ju hemma så jag bad honom att fixa toan, asså toastolen..
Ahh, och han gjorde det..
Hon tog fram borren och började borra..
- Ooops, där gick det sönder, sa pappa och jag springer in för att kolla.
Och så sant, den sprack!! x)
Synd pappa.
Så då fick vi köpa en ny idag, för 250 :- Helt okej pris, med tanken på hur den ser ut.
Den är blå med fiskar och grejer på. Ganska nice får jag väl säga.
Fick ett sms av Doo som ska komma imorrn.
Eller jag fick sms:et av faster som sa att de skulle komma till oss idag.
Vilket inte var sant, för när jag ringde till Doo sa han att de kommer imorrn xP

Och juste! Julafton imorrn.. x) Har inte köpt julklappar detta år så syynd!
Vaddå? Det är inte mitt fel att jag e fattig :/
Ska köpa nästa år när jag har råd.. vilket jag inte kommer att ha då.
Av mamma och pappa har jag redan fått julklappar av, som vanligt e det cash :)
Ska få mer senare, när det e rea. Får köpa hur mkt jag vill då! :D
Eller jag tror det... :P 

                                        Time to go.
                         Byebye /  xoxo. L, <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0