Första inlägg

Heeej!

Detta kommer att vara min första inlägg för min första blogg. :)  
Här i min blogg kommer jag att berätta allt mellan himmel och jord.
Vad som händer i mitt liv och vad som kommer hända i mitt liv. x)  
Nu när jag har en blogg så tänkte jag passa på att berätta lite vad som hänt.

Skola, 
Först och främst vaknade jag 07.45. Toa.. like always :P           
Sen var det bara att äta frukost. Den bestod av en kopp te och en fullkornsmacka med ost.        
Försöker hålla mig i form. :P           
Tog på mig kläderna, jeans från JC, t-shit med tryck från New Yorker och en kofta från Stadium.           
Knallade iväg till skolan.
Idag är ju det så att vi har julavslutning!           
Hade en gemensam avslutning i högstadiet i aulan som var ungefär 1,5 timme lång..
Några uppträdde och andra sjöng och rappade. :)           
Otrooligt fuun måste jag säga. HIHI. När det var sluut, hade vi en avslutning i klassen där vi då fick våra betyg för första gången. :O           
Gissa vad jag fick!? xD Hahah, allt jag har att säga är att jag fick ganska bra.. enligt lärarna :)
Fick 190 P.. 5 G, 8 VG och 1 MVG.          
Hyfsad bra för att det är ju första gången jag någonsin fått betyg :)   

 Efter skolan, Då var det lite fika med pepparkakor, kex och julmust. 
 Muuumms..                       
 Nu sitter jag här och skriver mitt första inlägg..                           
 That's it! :D  /  Goood Juuuul på er, <33                                  
               JUUUUUUUUUUULLOOOOOOOOOV!     / L.         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0