*host* *host*

Oneej! Jag tror jag håller på att bli förkyld.. :(
Mamma smitta mig säkert, för hon är ju också sjuk. Hostar som en elefant xD
Jag hostar inte så jättemycket, jag har mest ont i halsen och fryser.. :S

Today, Vaknade vid 10-tiden eftersom att sköldpaddorna lät. När jag skulle se varför de lät så såg jag att de ville ut.
Så jag släppte ut dem på golvet, så de kunde gå runt lite.
När jag ändå hade vaknat så bestämde jag mig för att vara vaken.
Satte på datorn och började läsa nyheter.
Helen, min svensk- och solärare, vill att jag ska kolla på nyheter så jag vet vad som händer.
Så jag gjorde det, har alltid kollat på nyheter, men aja.
När jag läste klart gick jag ner och gjorde te och åt en halstablett. Gick upp igen och började plugga.
Pluggade matte till 11.00 så gick jag ner igen för att käka med mamma som skulle till jobbet idag.
Vid 12-tiden tog F och jag bilen till Elgiganten. Där köpte vi en kamera för 1490:-
Det var rea på den! xD Så F nappade åt den som en fisk nappar åt en mask :P
Gick till Ikea, där vi kollade på ramar till David. Tappade bort oss några gånger, men till slut hittade vi avdelningen där ramarna låg. Hittade några, men köpte inte. Ska köpa i Februari, då david fyller 13 år :O Så stor xD 
Åkte sedan vidare till Skhlm centrum där jag lämnade böcker och kollade efter ett block. 
Hittade ett block för 30:-  i Lagerhaus. Tänkte köpa den, men gjorde inte det. F tyckte den kostade för mycket så jag lät bli att köpa den.  
Hade så jävla ont i halsen att jag ville hem, så då stack vi. När jag kom hem, och det var vid 14.00 ungefär, så checkade jag om Lisa och David var vaken. Och det var de. Frågade om de ville ha mat och det ville de. Så det vara bara att sätta igång att laga. Lagade nudlar som mamma sa till mig att göra, innan hon stack då.
Medan de satt och åt fixade jag disken som mamma sagt åt mig att göra. Efter det gick Lisa, David och jag upp. Jag började direkt att plugga. Matte då.
Men nu orkar jag inte plugga mer, ska plugga mer imorrn elr senare, och då blir det Kemi. :O
Nu tänkte jag kolla på film, ska bara hitta en BRA den här gången.
*Letar*... Found one! '' Run fatboy run '' heter filmen. 

                           Got to see it now!
         Byebye /  hugs. L.


Fodralet av :Run fatboy run.


Kameran som vi köpte, Canon 90 15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0