Nu är han...

... HEMMA!
Nu är pappa äntligen hemma igen. Han kom hem idag kl: 6.00 skulle jag gissa på..
För jag låg och sov.. Men jag vaknade iallafall, vid 7.00 :)
Gissa vad pappa hade med sig då!?!?!
4 st SKÖLDPADDOR! OMG! De e sååå sööta.
Har ingen aning vilken art det e.. så vi får väl fråga nån antar jag x)
För det finns ju typ 1000 olika arter av just sköldpaddor :O
Alla barn i familjen har fått en var. :D
Min heter Pepis, Davids Fatchi  ( Stor Gris ) , Lisas Lisa Jr, och till sist F's Tajlong ( Stor Drake).
Anledningen till att David och F döpt sina sköldpaddor till just de namnen är för att de
är födda just det året, alltså kinesiska året. :)

Just nu går tre av sköldpaddorna runt i F's rum och David, Lisa och pappa kollar på. :) <33
F's sköldpadda typ sover tror jag x)

               Men nu måste jag kila iväg, ska leka med Pepis. :) 
                                 See you sson!   /  xoxo. L.


Kommentarer
Postat av: Sibbee

ojojoj, linda sköldpaddor o grejer:P , hade oxå en förut som hette GREGER, hahaha :)

2008-12-22 @ 18:29:54
Postat av: LindaDoo

Hahahha, jaf vet. Han va såå cool asså.

Hade hiphop kläder och stereo. :P <3

2008-12-22 @ 23:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0