Pappa kommer!

Wooohoo!
Pappa kommer hem imorrn från Kina!! :D:D *happy*
Han har typ varit där i en månad nu, i think.
Han kommer väl vid 15.00 elr 16.00 tiden, have no idea.
F och mamma ska hämta honom från flygplatsen, Arlanda. Lisa ska inte med.. hahahah.
Hon brukar alltid följa med, men inte denna gång ser det ut som.
Hon ska ju på fest vid 15.00 tiden och då drar F och mamma till Arlanda.
Det tar ungefär 1 timme att åka dit, och jag och David ska vara hemma.

Anledning till att jag ska vara hemma är att jag ska hinna städa fint innan pappsen kommer.
Så det är snyggt och rent när han kommer hem igen. :)
David pallar väl inte åka med antar jag.



/ Kiss n hugs, L.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0