Pappa...

.... kommer inte den tiden han skulle komma hem till Sverige. :'(
Anledningen e för att flyget var försenat därför kommer han hem senare idag..
Vid 12-tiden skulle jag tro. Men han kommer iallafall hem. :)

Idag, Har precis städat klart heeela huset :O
Helt jobbigt, både under- och övervåningen behövdes  städas och nu e det klart! :D
Kläderna e vikta och på plats, det endas som ska göras e... att byta ut handukar. x)
Det var väl det enda. Nu tänkte jag slappa vid datorn genom att kolla på film. ;)
Vet inte vilken film jag ska kolla på :S
Men får väl hitta en bra.:P *letar*....
Found one! :D The movie is.... "Over her dead body"
Har ingen aning om den e bra, men men.. kan inte säga nåt.
För ja har inte sett den ;)

Men nu måste jag kila iväg och se filmen.
                                  Ciao amigos!
                / Kiss n hugs. L.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0