Stan...

.. och jag e hemma nu! XD

Åkte till stan med F som planerat, men bjöd inte på nåt käk. Varför?
Ehmm.. jag pallade inte gå till Subway, så det blev inget käk.
Jag köpte lite saker i stan, hittade typ inte så jättemycket stuff. :/
Jag som förväntade mig att köpa mycket kläder, men så blev det visst inte.

Här e lite saker som jag köpte då..


Kofta från Gina Tricot för 124,50 :-
Det var rea på den x) Annars skulle den kosta, 249 :-


Mascara från Åhlens för 59:-
Rea på den också. Annars kostade den, 105:-


Fotonypare från Gallerix för 25:-
( Vet inte riktigt vad det heter ! xD )
 
Ej rea på den, heheh.

Det var väl allt jag hann köpa.

Imorrn, Ska kanske till Skhlm centrum imorrn och kolla kläder och köpa lite saker.
Men det e inte säkert att jag ska. Tänkte plugga lite, börjar ju skolan om typ 1 vecka och 2 dar. xD

                     Puss & kram. / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0