High School Musical 1, 2 & 3



HANDLING;
Troy är lagkapten i skolans basketlag och Gabriella är nyinflyttad till staden. De har bägge träffats någon vecka innan skolan när de är på skidsemester och råkar sjunga karaoke tillsammans på en fest. Nu drar det ihop sig till final i Basket, samt uttagning för en musikal de bägge vill vara med i. Men hur ska den coole Troy kunna kombinera basket med musikal?

ÅSIKT;
Jag gillar verkligen dem här filmerna, dels för att det finns musik och att det även finns lite tonårskärlek med ^^ En av de bästa disneyfilmer som jag har sett, om jag ska vara helt honest now. Ett stort plus för att det fanns med basket, lovelovelove! Filmerna får 9,5/10 av mig. (:
 
Har du sett filmerna? Vad tycker du isåfall? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0