I haven't seen you for a while. I miss you so much.

Tänk att det snart har gått ett år till och att det snart är lov! Skönt med lov, men gillar inte när åren går, blir bara äldre och äldre! xD Noo! xD HAHHA, lite dramatisk är jag nu.. som jag kanske är? Nä.. Aja, sitter här och chattar med J.P och tänkte börja rita en bild som jag fick i uppgift att göra för att stärka mitt collage som jag gjorde på bildlektionen. Crap.. orkar inte rita, but i have too.. Men det ska nog gå bra.. undra bara vad jag ska rita och sånt.. Vill rita en svartvit bild, ska fråga honom om man får. Annars gör jag inte mycket. Är bara allmänt trött nu för tiden, men det går snart över.. efter lovet ^^


Kommentarer
Postat av: : : T S U K I I ♥ : :

sv: tack söto! <3

2009-12-03 @ 20:53:57
URL: http://tsukii.blogg.se/
Postat av: M I M I

gud vilken fin bild :o



haha asså jag vill nt heller bli äldre o.O berättade för mamma nyss att jag skulle begå självmord när jag fyllt 30 HAHHAHAH xD

2009-12-05 @ 01:44:57
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0