I miss my camera, serious.. when do i get it back?

På tisdag drar vi ut till stan på julmarknad och då vill jag bara fota sönder platsen! ^^ Fan, varför måste kameran vara på lagring? :'( Saknar min underbara kamera!.. Åh, hoppas jag får den tillbaka snart. Vill allvarligt skaffa mig en systemkamera snart... inte för att jag kommer få en igår. Men på sommaren, när jag sommarjobbar då ska jag fan i mig ta och spara till pengar och köpa en kamera! Längtar som fan! Kan inte köpte en kamera nu, har inga pengar och pappa vill inte att jag ska köpa en. Han säger att vi har tillräckligt med kameror.. ÖHM? Ja, kanske tre st men alla har dålig kvalite utan den som är på lagring? Come on dad!

Kommentarer
Postat av: Beata

HEEEEEEEJ!

Är inte din blogg 1 år nu?

Eftersom du började blogga i december 08?

haha, bara en kul tanke jag kom på, eller såg :D

Kram på dig

2009-12-14 @ 18:19:12
URL: http://beataofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0