She fell a tear for you, but it won't happen again.

Fan! Skrev nyss en ganska så lång text som jag precis skulle publisera och så fuckade internet! >.<' Sämst.. orkar inte skriva om nu, men skriver i stora drag. Friidrottsdag. Roligaste grenen var staffeten. Vi vann staffeten! Så såg dagen ut i mycket stora drag och nu är jag i förövrigt superdupermegatrött.. Juste! Tog ett fåtal bilder och filmade in staffeten. Men rätt som det var dog kameran och jag missa att filma in det sista som var det tyngsta!!

Kommentarer
Postat av: : : T S U K I I ♥ : :

sv: jo jag hade högerklicksskydd tidigare hehe ,men tog bort det dom närmaste dagarna för lite businesss trafik på min blogg. Men ska sätta dit den igen till helg. Så himla tråkigt

2009-12-02 @ 19:46:00
URL: http://tsukii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0