Eskilstuna igår && plugg idag.

SORRY, för att jag inte har skrivit på typ en dag eller så! xD
Har varit i Eskilstuna och träffat kusiner. :) Like really fun! :D Åkte ner dit för att hjälpa till att flytta. De hade bestämt sig att flytta, eftersom att ränta var för hög, tyckte de då. Så då fylttade de, och hittade en annan längenhet 3min bort -.-
HAHHAHA! xD Ajja, så vi åkte ner för att hjälpa till som sagt.
När jag hjälpte till hittade jag massa skor! Ofaan, de var såå snygga! Det är Q.D's tjejs skor, och jag ba: Omg... de är sååå fina! Heheh, så jag testade lite smått när hon var ute och festade eller vad hon gjorde. (: Hoppas hon inte blir arg, fick tillåtelse av Q.D (A)
And now i'm home again! Men har fullt upp här oxå! xD eller inte så jättefullt, men det känns som det.
Måste plugga och så svara på era kommentarer såklart!
Det är så j*vlaroligt att ni kommenterar, blir f*n glad! :D:D



Så såg längenheten ut när vi hade flyttat klart...





... eller nästan flyttat klart xD

The shoes i was talking about, LOVE!






FÖRSENAD VECKANS OUTFITS! xD Skulle ha lagt in dem i fredags, men glömde visst bort det. x)


Väldigt svart blev det (A)

Måndag:
Vantar - HM
Munktröja - Stadium
Väska - Väska (från Eskilstuna)
Jeans - Cubus

Tisdag:
Tröja - Marenzo
Jeans - JC

Onsdag:
Cardigans - Lindéx
T-shirt - New Yorker
Jeans - HM (cut by me)
 
Torsdag:
Munktröja - Intersport
Jeans - Cubus

Fredag:
Halsduk - New Yorker
Cardigans - Stadium
Svart linne - HM
Jeans - Bikbok

Kommentarer
Postat av: Lisa

plugg för mig idag med :(

2009-02-08 @ 18:15:56
URL: http://lisa94.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Hahaha yeaaaah ?=P

2009-02-08 @ 20:17:02
Postat av: Amanda

Svar; Jo, jag vet. Men ibland orkar jag inte vänta på att dom ska växa ut. Men nu har jag vanligt rött och så får det vara ett tag nu :P

2009-02-08 @ 21:56:38
URL: http://amandanoren.blogg.se/
Postat av: Mimisha

Fina skor <3

2009-02-09 @ 17:44:12
URL: http://mmiimmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0