A late present.

Kom nyss hem från centrum med en lite försenad present till S.H x) <33
Hade inte tid att köpa innan, så jag passade på att köpa idag, eftersom att jag inte hade nåt för mig, förutom plugg då..
Men jag har iallafall köpt den, kan inte säga var det är nu, vem vet? Hon kanske läser detta x)
Åkte till centrum med brosan, Lisa, David och mamma. Men de kom inte med mig, utan jag gick runt själv där, helt tråkigt!
Hatar att gå själv, -.- Men gjorde iallafall det, gick till olika butiker, bl.a Ginatricot, Cubus och HM. Fullpackad hos Ginatricos, så jag typ stack, hittade en t-shit där för 99:-
Men nej, jag köpte den inte, :/ Behövde storlek XS. Hittade andra kläder också, men orkade inte pröva allt.. :S x)
Nu är jag iallafall hemma, dammsugade rummet nyss. Det var så dammigt! Tänk er, på en vecka och det är skitdammigt, usch.
E såå trött från igår och fredag! xD måste sova ut idag, om jag nu hinner :P

Ska dra och plugga english,
       All love / L. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0