Brack Obama, nu börjar det!

20/1-09 och Brack Obama flyttar in i det nya fina huset, Vita huset, och då börjar samtidigt all jobb som han har framför sig. Good luck!



Var bara tvungen att skriva om honom. x)


Let's see how my day was today.. :P
Hade verb-förhör idag. Gick väl bra, tror jag. Var så otroligt osäker på allt, och när jag alltid e det så e det bara kört. Okej, jag driver, det e inte kört, snarare tvärtom. :) 
Hade även repetitonsprov i spanska. Gissa hur det gick?.. 
ÅT HELVETE! Omg, jag var så himla, fucking osäker på allt nästa.. :( 
Ajja, gjorde så gott jag kunde, mer kan jag ju inte göra... elr? :P 
Nu måste jag dra, måste plugga på matte och svenska. 
Har ett miniförhör i svenska imorrn, typ räkneord och prepositioner och matteprov del B. :O
Helt dead.. sajk. BYEBYE!

                 LOVE / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0