Experiment blev inte av.

Torsdag, vilket innebär att jag skulle göra min redovisning, men det blev tyvärr inte av. :S
Bara för att J.D inte hade vätgas, helt knas av honom alltsåå.. XD
Men ajja, ska göra den nästa fredag, då ska det finns vätgas säger han, eftersom att han ska beställa in.
Då har jag mer tid att öva och få mycket bättre betyg, eftersom att han bara typ ger kritik på allt man gör. :S
M.T, S.S och L.M gjorde sina redovisningar och det fick kritik av J.D som jag kan ta mig till min redovisning. :D
Ni kanske undrar varför jag ska ha vätgas, men det är för att jag ska göra ett experiment under min redovisning! :D
När jag gör min redovisning, vilket är den fredagen 30/1-09, ska jag göra inför HELA klassen! :O
Öööh... hoppas jag inte gör bort mig feean xD

That's it peeps.
      Love / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0