FESTA!

Heeeelt slut, helt trött och heeelt dööd!
Som sagt, är helt slut efter festen som jag nyss va på.

Gick till festen ungefär 19.30 ( den började på riktigt 19.00, men wtf)  och då var det inte så mycket folk.
Och det blev det inte heller, det var inte så jättemycket folk som jag hade trott.
Kanske 30-40 personer. Inte mycket det för en fest va?
När vi först kom dit, jag, M.T och J.P så var det ingen som dansade. Vi ville inte dansa först så vi gick och satte oss.
Sedan var der dags för en dansvisning. Uff, de var så duktiga allihopa! Har tagit lite pics som ni kommer få se. ;)
Stod och skrek som en kärring skriker till barn. x)
När de hade dansat klart, så började dansen på the dancefloor på rikitgt, eller inte på riktigt..
Lite dans blev det. :) Sedan när det typ var 2-3 timmar kvar av festen var det fullt ös!
Jag skrek och dansade som en galning! Helt galetkul!

Nu orkar jag verkligen inte skriva mer, är så jävla trött.. Kommer däcka när som helst. x) 

Soo, peace n' love for ya all! <33 

                   Sweet dreams / L. <3 
  PS: bilder kommer imorrn, orkar inte lägga in nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0