Första dagen i skolan ....

.. . .. och allt har gått bra! (;
Första lektionen bestod av gympa. Pretty okej, måste jag väl säga, förutom att jag hostade skiten ur mig. xD
Hostade säkert vart 5min. 
Ajja, körde Kungen och så nåt annat roligt, som jag inte kommer ihåg. :/
Efter det var det dags för lunch, och den var inte så god alls.
Fiskbullar med potatis! Aschh, bläblää.
Ajja, åt iallafall lite för att klara av dagen.
Svenska kom därpå och sedan var det Matte. Spanska hade jag den sista timmen och nu är jag hemma! :D
Såå sköönt.. har förresten fått ett nytt schema. :) Två sovmorgonar,  den första e på onsdagar, den andra e på torsdagar.
So nice.
Slutar 16.00 imorrn.. :/ feeean. 
 
puss. /  L. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0