*gäsp*

Är så jävla trött! Fattar inte varför.. e bara helt slut. Pallar inte to study now, i'm so tired!
Höhö..

IDAG;
Började som vanligt samma tid som jag alltid gör en vanlig skoladag, det vill säga kl: 8.00.
Hade svenska första lektionen. Gick igenom adjektiv till imorrn, eftersom att vi har förhör på det. Helt easy. :P
Fick även tillbaka läxförhöret på substantiv och så klart, alla rätt. :P Ska inte skryta, för det var för easy.
Den var nämligen för årskurs 4. HEHEH!
Sedan rullade det på med håltimme, som var 1 timme och 30 min. Satt i cafét me MT, JP, SG och snackade lite.
Sedan spelade jag och MT kort. Spleade Vänd tian, eller som PH säger, Spansk poker.
HAHHA, hon e så rolig hon.. :P <33
När klockan närmade sig 10.30 var det dags för bild.
Snackade om vad vi skulle göra för denna termin, vad vi skulle arbeta med och så. Det visade sig att vi skulle arbeta med med temat skräp och lite annat. Tänkte bara: ööhh, skräp? Ska jag hämta skräp till skolan?
Och ja, det skulle man tydligen. -.-
Lunch kom och den bestod av fiskpinnar med potatis. Inte så dålig, bara det går att äta, eller? :P
SO kom sedan och vi satt i datasalen och började jobba med grupparbetet.
Hahahah! Jag och MT snackade typ bara om arbetet och kom med ideer och så. Hann typ inte skriva nåt på datorn! xD
Ajja, får väl jobba snabbare då (A)
Sista lektionen var espanol. Nothing happend, it's all i can say. I just wanted do sleep on the lesson, cuz it was so damn booring! And i really mean it.. 

Efter skolan gick jag och MT till biblan för att plugga lite och lämna böcker. Pluggade kanske i 1 timme sedan gick vi runt lite i centrum, eftersom jag letade efter långa strumpor. Hittade i Cubus. Fett dyrt, enligt mig då. Kan inte spenadera hur mycket cash som helt på ett par socks
Iallafall, det kostade 139:- för ett par socks som var tjocka och 69:- för tunna.   
Jag menar, vad tycker ni om priset?
Köpt inte, utan tyckte det var för dyrt.. ska kanske köpa en annan gång, och då med mamma / pappa. Så jag slipper paya för dem. (A)
Gick också till McD / donken. Köpte mac chicken junior 15:- & topping för 10:-
MT köpte samma sak. Vid 15.55 gick vi till skolan, MT skulle hämta sin syrra. Följde med, eftersom jag ändå bor åt det hållet så...

And now i'm home, and just write this crap. :P
Whatever, i know you love it. x)

Love & peace.   /   L <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0