Girls night <3

Today night..
Chattade med JP och SG om tjejkvällen som vi skulle ha hos JP.
Jag mötte upp MT och så gick vi till JP vid 19-tiden, tror jag.
Gav MT henne's present. Synd att jag inte tog bild! Den som blev så fin! xD
Ajja, hennes pappa och syrra fick ta hem den, så gick jag och MT vidare till JP. SG var redan där.
Vi kollade på våra gamla minnen som vi hade i årskurs 5-6! Såå jävla söta vi var asså! <33
Kollade kanske 30-40min sedan kollade vi på film, Honey.

Kort om den...
Handlar om en tjej vid namnet Honey och hon dansar.
En videoregissör upptäckar hur bra hon dansar och fixar jobb åt henne.
Hon får några jobb och samtidigt försöker videoregissören stöta på henne.
Hon får problem och hon blir sparkad.

En mycket bra dansfilm som jag rekommenderar starkt! :D
Efter filmen surfade vi runt lite på nätet och sedan kollade vi åter på minnen.
Såå jävla roligt! <33

Nu måste jag dra och plugga lite. 

              Love / L. <3



Ett litet stycke ur filmen, Honey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0