Good morning..

sleepyheads!

Hade ni en go natt? För det hade jag iallafall! :D
Somnade vid 00.37 och så fort jag la mig i sängen, PUFF! zzZzzZz....
Det var allt som hördes sedan xD

Today; Tänkte åkta in till stan idag, men vet inte riktigt om det blir av.. det har regnat på kvällen och det är helt plaskigt överallt. Men får väl se vad familjen säger, mamma säger att hon inte ska gå. Antaligen för att det har regnat. 
Undra om det kommer regna igen?... Hmm...
Anyway, ska iallfall ut idag, runt 16.00 sådär. Ska fria S.H's födelsedag!!
Congratulations my darling! <33
Så vi hade tänt att käka ute på Mcd, och så kolla på bio. MYSMYS!
Men först måste jag fråga pappa och mamma om jag får lite cash. .;)

Some pics from yesterday.
          Niceprice. :)

 
 

La inte alla bilder,för jag inte hittade slideshow, en bra då.
          C ya, / L .<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0