Helg!

Yeey!
Kom nyss hem från skolan och läste nyheter via dator. Läste på aftonbladet.se och på expressen.se.
Åååh, det står så mycket om Gaza. Stackars de! :'(

For today;
Började 8.00 som vanligt -.-
Matte var det första lektionen. Sedan kom svenska och vi hade typ ett litet förhör substantiv. HEHE.
Gick hur lätt som helt,men lite, bara LITE, osäker var jag på några saker. :P 
So hade jag också. MT bestämde att vi skulle ta Kina som grupparbete. My hometown. :D
Så passade på att kolla lite om Kina på internet.
English kom därpå och vi lyssnade på band och så.. Inget speciellt om jag ska va honest.
Lunchen bestod av lasange. Såå goott! Mmm... 
Kemi var det som väntade efter lunchen och vi satt framför datorerna innan 8A kom stormade in i datasalen och vi var tvungna att dra därifrån. -.-  *typiskt*
Espanol blev min sista lektion. :) HIHI. Det gick ganska snabbt, eller det kändes så.

Later on the day..
Så nu sitter jag här och bloggar lite. Ska nog fixa tvätten igen, alltså vika kläder bara. No problemos.
Tänkte plugga lite kemi, eftersom vi har så mycket arbete där. :/ Prov här och där...
Hmm.. undrar vart min loggbok tog vägen.. :|
Hittar väl den, säkert i skåpet i skolan. 
Innan jag drar, så tänkte jag visa dagens outfit.. x) 

Tröja - Intersport 
Jeans - HM ( Klippt av mig själv. )

                         Love, L. <3
 

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0