Knas dag.

AWIII! Helt roligt och knas dag! :D <33

 KINESISKA NYÅRET, OXENS ÅR!
Åkte till stan med familjen för att kolla på drakdansen och allt annat. Men jag såg ju typ inget förrän jag trängde mig längst fram och frös som bara den! ISKALLT ASSÅ!
Vi stod och kollade på den i ungefär 30min, eller det kändes som det. xD
När det slut gick vi in på den östasiatiska museet. D'r fanns det buffé, och andra saker. Vi tänkte äta buffé men när vi väl såg priset drog vi därifrån. 50:- för varje måltid och de kallar det för buffé? SHIT!
Ajja, vi stack därifrån och mamma handlade lite mat i stan.

Kom hem vid 14.43. Fixade mig lite för att jag skulle till J.P sedan skulle vi till Heron, bio, u know..? :P 
Lockade hälften av håret och sminkade lite till, sedan var jag redo att dra till J.P. Väl där snackade vi lite tills 15.45. Sedan stack vi me J.P's bil, asså pappa då. x)
På väg till Heron häntade vi upp M.T och S.H. GRATTIS S.H, FÖRLÅT ATT JAG INTE GAV DIG NÅGON PRESENT, MEN JAG HADE INTE TID! :S <33
I Heron träffade vi M.E.A och S.A. Vi snackade lite och beställde käka och så. Senare kom Z.G, I.P och H.R.
När alla va typ där kollade vi på bio, J.P och M.E.A stack, eftersom att J.P mådde kefft och M.E.A var tvungen att gå.
Vi tänkte kolla på The Unborn, men vi fick inte komma in, man måste tydligen ha leg så vi gick på Bröllopsduellen istället. En riktigt bra film asså! <3


Handlar om...
Emma och Liv har varit bästa vänner hela livet och delat allt, även drömmen om det perfekta bröllopet. När det sker en dubbelbokning som gör att båda deras bröllop råkar hamna samma dag, samma tid och i samma lokal är det bara en sak som gäller - catfight!


Så nu är jag hemma och bloggar lite och letar efter bilder. :)
Chattar gör jag också.
Imorrn ska jag bara ta det lugnt och plugga lite.

         Love L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0