Lots of study!

OMG... Fick reda på att jag har massa, och då menar jag massa,  plugg i kemi!
OMG, OMG! Måste plugga skiten ur mig.. :(

Idag: Började 09.35, men kom typ 2min försent. :/ Men det e ju typ inget. Hade english med Cicci och Annika.
Nya uppgifter som tydligen var att läsa om Nya Zeeland och Australien. Fun då. x)
Geografi kom efter, och nya uppgifter där också. Grupparbete och resebroschyr. FUUN! 
Kemi, matte och drama efter lunch. Feean, jag som ville ha musik. x) Ajja.
På kemilektionen håller jag, MT och en kille att bygga en luftballong.
Japp, en LUFTBALLONG. Håller på med den och jag hoppas verkligen att den kommer att funka. Har slitit i onödan annars.
På matten var det bara att jobba som vanlig, senare av lektionen snackade vi om kemi. Pls, heelp me someone.. .. 
Så jäävla mycket, jag som trodde att jag kunde ta det lugnt, men nej. Full ös på. -.- 
& drama, ingen var typ där. Kanske 5-9 pers. Helt.. jag vet inte vad. 

Right now:  Måste plugga! :O Om jag vill nå högre betyg, vill säga. Och det vill man ju, I mean, hello? :P
Matte prov nästa vecka på fredag. Skit.. :'( 

Innan jag drar och pluggar så tänkte jag visa dagens outfit. :)


Kofta - HM
Randig linne - HM
Jeans - Cubus
Strumpor - Stadium

          Love, L.

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Jaa asso hha blev helt chokad=O

2009-01-09 @ 18:25:12
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0