NOO!

Fick nyss reda på mitt resultat på spanskan, inte så jälva bra resultat kan jag säga! :'( :'(
K.J gick igenom och berättade lite för oss att det var lite missförstånd här och där, så nu ska några personer göra omprov, alltså inte hela, utan delen där det inte fattade. Jag är en av dem :S :'(  Helt jävla kasst av mig!
Omprovstiden är på måndagar, men eftersom att jag inte kan ska jag göra den på onsdags morgonen, vilket betyder att jag inte har någon sovmorgon! :O:O !!!!!! CRAP! Ska dessutom hålla idrottslektionen då, så nåt bra är det ju utan sovmorgonen. Kan hitta på saker till lektionen, måste få bra på idrott alltså! :O

Ska plugga lite kemi, har typ 30 glosor att kunna i kemi, bäst att börja nu..

         Love L.


S å  s e r  j a g  u t  ! H e l t  b e s v i k e n . . . . ... .. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0