Nyårslöften

Hejsan 2009! :D

Mår mycket bättre nu än för 2 dar sen. Jag tror jag håller på att bli frisk.
*YEEEEY!*
Äntligen!
Hate to be sick. xD
Har bara ont i halsen och näsan ;/ Men annars är det heeeeelt okej.

Okej, hoppas ni kommer ihåg mina nyårslöften som jag skrev i mitt space för typ 1 år sen. Om inte så skriver jag in dem nu ;)

1 : Säg nej oftare ( har svårt för dt , e alltid för snäll säger dt flesta )

2 : Få bättre betyg i alla ämnen , speciellt matte .

3 : Inte bli ovän me nån .


Det var dem, och om jag har hållit dem? Japp, det har jag! :D 
Okej, utan matten.. :/  Fick bara G i det, men det var ju bara första terminen så det är väl okej? Eller?.. 
Anyway, nu ska jag göra en ny lista! :D:D 

1 : Få bra betyg som jag själv är nöjd med. 
2 : Spendera inte alla mina pengar på familjen, vilket jag alltid gör! ( Love to buy gifts! xD ) 
3 : Äta hälsosamt  mat. ( försöker hålla mig i form (A) ) 

Sååjaa, får se om jag kommer att klara av det.. :P I hope I do x) 
             kiss n' hug. L. <3

PS;  F fyller år idag! :D:D´
             GRATTIIS! 20år! :D:D Hope you like your presents! (;  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0