Saturday and..

.. ... ... I have bought some pair of shoes!

Today..
Vaknade vid 10-tiden och satte på datorn för att checka in nyheter. Som jag alltid gör x)
En efter en började alla i familjen vakna till och alla var plötsligt vakna.
Gick ner med Lisa för att hon ville käka frukost. Gjorde en smarig macka till mig och hon gjorde till sig.
Så damn god! Gjorde två till, en till David och en till F.
Medan jag höll på att göra mackorna kom mamma och pappa ner.
Frågade mamma om det fanns presentpapper, och det fanns det.
Vad jag ska ha den till?
Slå in MT's present! :D Hon fyller år idag!
GRATTIS MT! 15 år nu! HEHE! <33
Mamma hjälpte mig att fixa till presenten, och eftersom hon fyller år idag så har JP planerat att ha en liten kalasfest för henne. Vi kan kalla det för girls night! ;D
Gick upp igen för att fixa mig lite, eftersom att mamma, pappa och Lisa skulle ut, så jag tänkte hänga med.
Tog på mascara och liten ögonskugga och så kläder förstås. Sprang ner igen för att ta på skorna, eftersom alla satt i bilen och väntade på mig. :P

Åkte först till Skhlm centrum och kollade skor. Hittade ett par bruna, långa skor.
Köpte dem, och så stack vi till Stadium, där vi skulle kolla efter långa strumpor.
Vi hittade, mamma tog ett par blåa och jag ett par svarta.
Betalade och stack. Mamma, pappa och Lisa gick till Coop för att köpa mat, medan jag fick lämna sakerna i bilen.
När vi var klara i Skhlm centrum åkte vi runt till andra ställen, bl.a Hornbach, för att kolla på ytterdörrar.
Behöver nämnigen en ny.
Kom hem vid 16-tiden. 

Så nu e jag hemma och skriver detta inlägg. (: 
Ska nog fixa MT's present nu, så...

      Adios amigos! :D    
                     Love. / L, <3

Dagens outfit for today!

Halsduk - New Yorker
Kofta - Stadium
T-shirt - New Yorker
Jeans - Bikbok ( om jag inte minns fel xD )

Vad jag köpt idag..

Skor - Ecco
De var på rea så de kostade 759:- elr nåt.
Normal priset var annars 1395:-
Strumpor - Stadium
Rea på dem också, tag 2 för 30:-
Normal pris var annars 49:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0