Skola imorrn!

ARGGHH!
Nu e allt roliga över, och då menar jag lovet.. :/
Ajja, ska bli kul att träffa kompisarna igen och även att komma tillbaka till skolan.
Har inte precis saknat skolan, men därimot kompisarna. <3

Today - Försökte plugga, men gick inte så jättebra. Började plugga *Kemi* men det gick åt helvete.
Skrev kanske 5-7 rader sen la jag undan den. Såå boooooring asso! xD
Efter jag hade lagt undan alla kemi böcker tog jag fram plattången och började LOCKA!
Jaa.. jag vet, man ska platta med en plattång. Men jag har inte en locktång så jag får väl improvisera. :D
Och att locka håret med en plattång funkar perfekt! Lite klurigt e det, men man får väl testa sig fram xD 
Har tyvärr inte tagit nån bild.. :/ Sry.  
Ska göra det nååån gång. :)
Juste! Såg Blade of glory idag med David. ;) Ganska rolig film.
Kort om den..
Handlar om två killar som åker skridskor, asså de tävlar mot varandra. På en av tävlingarna vinner båda två och det får dela 1:a pris. De börjar bråka och ingen av de får åkta konstskridskor för singelmän. Därför ska de nu tävla i konståkning i par...
En mycket rolig film! :D


Fodralet av: Blade of glory.

Tomorrow -
Aww.. skola!
Har gympa som min första lektionen och den börjar 10.10! :D Vilket betyder att jag har sovmorgon!
*YEEEEEEY* Sooooova. Sleeep! OMG! Älskar det xD
Får väl fixa gympakläderna snart då. ;) 
Svarta short. en vit gympatröja och inneskor. 
Undra va vi ska göra på vår första gympalektion (A) 
OOpps, har inte gjort gympaläxan! :S 
Gympaläxan, elr om man ska kalla det för läxa, är att hålla en egen gympalektion för att nå högre betyg.  
Vilket jag ska göra! x) Snart...

                                        C ya!    
             
kiss n' hugs /    L.

Kommentarer
Postat av: Kaaaaaaaaaaarro

Han med brunt hår,

han har sommarstuga i närhten av där jag bor.

Ouuf, känn på DEN! xd

2009-01-09 @ 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0