Två i ett.

GOTT NYTT KINESISK ÅR! :D 
        GRATTIS TILL MIG SJÄLV OCKSÅ! :D:D<33

Måndag; 
E helt jävla trött :O F väckte mig 00.00 för att säga GRATTIS!? OMG!
Varför kan han inte vänta till på morgonen, antar att han ville störa mig. x) Men jag tackar honom, för att han säger grattis till mig. :) Ingen i skolan visste att jag fyllde år, utan M.T då. :) Sedan fick alla reda på det och då var det bara att säga ''tack,tack och tack'' . Fick en liten present från min hemspråks lärare. Ett pennfodral och choklad, tyvärr åt jag upp den på vägen hem, var så hungrig! xD

Så söt den e. tack så mycket C! <3



Bilder från lördags.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Linda ! Hoppas du fick allt du önskade & hoppas allt blir som du föreställer dej i fortsättningen , älskardig <3

2009-01-26 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0