I will try to make it work!


Uruselt väder och jag mår inte alls bra.

Är nu hemma från skolan och det regnar. SUCK.
Jag som trodde att sommaren var här för att stanna, men nej..
Nu så mår jag inte sådär jättebra som jag vanligvis brukar göra.
Har ont i halsen och jag tror jag har feber.
Jaja, nu har jag inte tid med det.
Måste nämligen plugga, sista veckan och det
är dags att göra sitt absoult bästa.

Jag försöker iallafall, men kan jag ju inte göra.

SAKER SOM SKA GÖRAS DENNA VECKA;

- No, teknik.
- Engelska, glosprov.
- So, redovisning.

Mer är det nog inte.

Kisses n' hugs.




Kommentarer
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

stackarn

2009-06-02 @ 15:46:48
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0