Can I borrow your brain? My doesn't work xD

Yes, i'm alive thanks for asking :P Hehhe, nä, men har haft fullt upp och har det nu oxå. Men tänkte bara skriva lite kort här. Matteprov idag, del A och det gick väl som det gick. Kändes som att det gick ganska så bra, men så fort jag kom ut som insåg jag att jag gjorde några slarvfel! xD Damn.. nåja, får hoppas på det bästa, right? ^^ Hade även vår biologiredovisning med M.T. Gick great! :D HAHAH, ingen i klassen var där så jag och M.T redovisade bara för F.B. :) Hon tyckte att vi gjorde ett strålande jobb och att vi fick med allt. Känns så skönt när hon säger så. Restan av tiden ägnade vi åt att snacka och olika saker. OMG, hennes familj är klockren, klockren. Perfekt. Felfri. Så bra. No comments at all really.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0