Her very first kiss will be special

Har aldrig sett på maken! xD Nä, men serious.. :P Alla 9:or satt i caféet och pluggade matte tillsammans. Damn! Vilken upplevelse. Alla hjälpte alla och sånt, amazing. Vi hade matteprov del B och jag vet ärligt talat inte hur det gick för mig. Tror att jag kommer plocka aslite poäng där, men bättre än inget, right? ^^ Har redan G på provet nu, men vill nå VG. Vilket jag inte kommer göra denna termin. Dröm och glöm! Nåja, ska satsa på MVG på biologi. :) Hoho. Yes, imorgon är det fredag och jag längtar som bara den!! :D

Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink

Vilken cool bild! :)

2009-11-28 @ 00:59:04
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0