If i knew you, i would take you and make you mine


Tror att det är sista dagen idag för gymnasiemässa och jag och syskonen gick på den. Skitmycket folk, och såg en assnygg kille där! Fan, vad heet xD Vet att jag inte borde skriva det här, men uuuf! Läckerbit. Han stod vid.. vafan hette gymnasiet.. ojuste, Colin Leclairgymnasiet! Tror att han gick i 2:an.. är inte säkert, men såg vad han heter :P Hahha, och nej. Tänker inte säga häääääär! (A) Driver, han heter P.. HAHHAHA! Nä, nu får ni gissa er fram ^^ Funderar på att ta Södra Latin, men intagningspoängen är för höga för mig.. tror att jag inte kommer klara det. Men vi får se, jag gör så gott jag kan. Ska försöka att satsa på MVG nu, satsar alltid på VG annars. Vill absolut inte ha några G när jag går ut 9:an. Det är mitt långsiktiga mål :)

 


Kommentarer
Postat av: LiiCee ☆彡

Hej!

Du missar väl inte tävlingen på min blogg där du har chansen att vinna ett presentkort från Modehus.nu?!

Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen!: http://liicee.blogg.se/2009/november/tavling-presentkort.html



mvh L .

2009-11-21 @ 20:00:48
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0