If you were with her, everything would be great

Tänk att det är november nu! Skit, vad tiden går fort. Nä, men ärligt, det går fort. Snart ska gymnasievalen göras och jag har fan ingen aning om vad jag ska ta :O Gosh vad jobbigt -.-'' Åh.. orkar inte tänka på sånt nu.. Kommer säkert bli samhälle.. kanske media? Eller varför inte natur? Okej, om jag tar natur så dödar jag mig själv, sakta och säkert.. Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte tänkt på gymnasiet alls. Jag har ju alltid varit så van med att någon annan gör allt för mig, alltså väljer skolan and stuff like that. Men nu är det MIN tur att välja. På tal om skola nu så har vi ändrat studiegrupper. Men vi har ingen vinnare från "tävlingen" som vi alltid har när vi har studiegrupper. Så det står mellan min och M.T's team. GRR! xD Vettu vad priset är? Biobiljett, hello I want to see New Moon! xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket :) gillar designen du hr!

rösta gärna på mig i tävlingen hos haidi och carro, det skulle göra mig glad :)

2009-11-02 @ 20:18:45
Postat av: S.G

Linda , hhah sååklart att M.T:s grupp vinner , vi ska ge järnet ;)

2009-11-02 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0