Missing you make me cry...

Veckan har varit helt dramatisk! Fast på ett roligt sätt då ^^ Har inte haft sådär jättemycket plugg, utan det var mycket gymnasie-snack och så. Vi hade även studiedag i måndags och det blev ju typ bara två pluggdagar. Juste, vi hade även knytis! ^^ Så hungrig som jag var glömde jag att ta bilder på maten! xD Men tog istället bilder på alla people där och på kompisarna :) Lägger in bilderna när jag får dem av brorsan. (: Så de kommer så småningom upp här. Idag hade vi bara snack om gymnasie och jag känner mig rätt så stressad. Har lite funderingar och sånt, men behöver mer info så ska på gymnasiemässan imorgon igen. Kommer gå bra, hoppas jag. Fick sprutan för svininfluensan idag också. Kändes inte så farligt alls, jag lovar. Men nu så känns armen rätt så svag, men det kommer gå över. :)

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Börjat blogga igen http://nulleew.blogg.se

2009-11-21 @ 14:57:06
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0