New Moon, you gotta love it!

New Moon.. ååååhhh.. sååå bra! xD Hahha, känns som om jag överdriver, men jag dyrkar filmen. Okej, nu överdriver jag, men filmen är amazing! ^^ Heheh. Fan vilka muskler! :O Speciellt Jake (A) Hahha! Nåja, som ni kan se så har jag sett filmen idag. Japp, såg den astidigt, vid 15.05! Way too early i would say. Men syskonen ville kolla så tidigt så det blev som det blev. Gick även på öppethus på Södra Jensen. Intressant skola.. åååh. Känner mig så nervös över gymnaise att jag inte vill snacka om det nu. :P Blir bara såå.. jag vet inte.. Nåja.

Kommentarer
Postat av: S A G A

aa såklart du ska få det :D

lovar, men jag skulle vilja att du skickar din andress och sånt, så att jag kan skicka det :D

2009-11-29 @ 11:40:51
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: jenjen

team jacob! hahha :D

2009-11-30 @ 18:14:17
URL: http://bertiwls.blogg.se/
Postat av: Olivijah§

HejjHejj :D

Viisst e Jacob så JÄVLA het?!:humbup:

Faan va snygg han e (a)



GoTeamJacob



PussPuss Olivijah :love:

2009-12-03 @ 07:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0