People can be so wonderful. <3

En sån underbar dag idag! Shit. ja, vad har hänt då? Joo, mycket kan jag säga ^^ Heheh. Idag så hade vi vår lilla överraskning för lärarna. Och jag höll tal! xD Gosh, skit nervös var jag, men sedan släppte det sig :) Hihi. Fick reda på att jag och M.T skulle hålla tal typ 2 timmar innan och vi satt och övade in allt som stod på pappret. Dock så glömde vi bort några saker, men det spelade ingen roll. För vi snackade typ från hjärtat eller hur man ska säga ^^ Sedan minglade vi runt, hugparty and stuff like that. Ojuste, orkade inte ta bilder denna gång. Ville bara relaxa. Hope you understand! :D




Kommentarer
Postat av: JESSICA

Haha vilken sockersöt bild=)

2009-11-16 @ 21:48:37
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0