Do we belong together?


Sorry för en urusel upptatering men jag har haft det fullt upp! ^^ Berättar lite kort om gårdagen och idag eftersom att jag inte har gjort det. :) Igår efter skolan så stack jag hem och väntade på Do och hans kompisar för de skulle vara med oss. Hänga och ha det gött. Men som vanligt kommer han försent, vi sa att han skulle vara i Sthlm kl. 15.00 men han kommer typ 16.00. Great Do! xD Nåja, när han var här så åkte vi in till stan och badade. Fett med roligt ända till det hände en olycka. Brorsan slog i tanden så hårt att en bit av den gick sönder. Shit, efter olyckan så stack vi hem, han var inte på humor att bada längre. Så vi drog och köpte pizza och drog hem till oss. Väl hemma åt vi och hade det trevligt. Sedan var det dasg att spela playstation. Hahha, spelade till 02.00! xD Sedan var de tvungna att dra hem till E-tuna. Alla typ somnade här xD Hoho. ^^ Och idag, har städat hela huset, lagat mat, eftersom mammsen och pappsen inte är hemma. Ehmm.. pluggat lite och har haft det allmät chill. Det var väl det.. Åh juste, målar mina naglar nu, men ni får se dem imorgon, om jag lyckas ta några snygga bilder med min mobilkamera. Pappa tog med sig familjekameran till GBG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0