Let's lay on the beach and get a nice tan


Idag hade jag mitt utvecklingssamtal och det ju great. Tog ungefär 15 minuter, and done. Finns inget intressant att berätta om där ^^ Så jävlig tråkig dag ända tills en "nörd's" tjej kom för ett litet besökt. Omg, fan vad rooligt! xD Anyway, alla började prata och glo, like she was a piece of meat (A) HAHAHA! Hon var tydligen en 92:a. Jajaj, like I care, det var bara skarrigt, enligt mig. De började tafsa på varanda and so on. Om ungefär en timme kommer Ugly Betty, denna gång ska jag fan i mig inte missa den! xD Ska ni de den?! :D

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja det är ju jättebra egenskaper :D



allt bra ikväll d?

2009-10-20 @ 21:50:37
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0