She want you to hold her tight and never let go of her.


Förlåt att jag hela tiden skriver så sent, men orkar ibland inte att skriva, som t.ex idag ^^ Har gjort massvis med saker och har inte haft ork att blogga. Men nu tar jag och gör det. Har varit i skolan, as always, efter skolan drog jag till centrum där jag köpte några underbara fynd! x) Kollade även på skor. Need a pair of shoes right now! Hittade ingen som jag "fastnade" för, men såg ett par igår med pappsen. Ska kanske ta och köpa dem. :) Idag köpte jag iallafall ett par svarta leggings, ursöta blåa rosetter, vanliga hårsnoddar som jag är i behov av right now xD och så köpte jag benvärmare. Fett långa dem är! :O Nåja, ehm.. måste köpa en till sminkväska! Får väl se om jag ska göra det, 50% rea är det, come on peeeps! xD 


Kommentarer
Postat av: tasha

hej, din design är jättefin, vart gör du dina designer? photoshop? i så fall, vart köper man det?

2009-10-17 @ 11:59:24
URL: http://tashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0