I never lost my bracelet

Jippi! Jag tappade aldrig bort mitt armband som jag trodde jag hade gjort idag på gympan! Fan vad tur! Köpte mitt armband i Gotland på vår klassresa i 8:an och jag vill absolut inte tappa bort den! Uff.. Hittade den i tvättkorgen förresten, när jag skulle tvätta kläder idag XD Gosh, så jävla tuur! Enough with that now. Vad ska jag berätta idag? Hmm.. inget speciellt har hänt, förutom att vi har sålt alla våra ljus. Gold star to us! xD Hoho, så nu har vi inget mer att sälja, synd för det är ganska så roligt att göra det =] Well, what can I say? ^^  

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag får ringa och tjata på dom som ska skicka ut priset?

2009-09-21 @ 18:43:38
Postat av: Felicia

Men det kostar väll pengar?

2009-09-21 @ 19:03:54
URL: http://fotoooo.blogg.se/
Postat av: emma

sött armband och blogg :D

2009-09-21 @ 19:34:46
URL: http://oil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0