Wanna see my nails? ^^


Not my nails actually! x]
                                           Some random pic i took from internet! ^^

Har kanske inte sagt det, men har målat my nails again! Jupps, gjorde det igår faktist, synd att jag inte har bilder. Men ska ta några och visa er! :D Har fått massa snälla kommentarer om mina naglar i skolan idag, hehhe ^^ Kanske ska beskriva dem lite så ni har en aning hur de ser ut. :) De är färgglada fäger som jag använt. De rätta färgerna är neon-rosa, neon-gul och en snygg blå som jag lånade från P.H. Målade basen med rosa och gul och så gjorde jag några snygga dekrationer på naglarna. Blommor för att vara exakt ^^


Kommentarer
Postat av: stefan

Så nu syns du bra i höstmörkret alltså:D

2009-09-14 @ 19:19:29
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Älskar bloggen! Fint med nyon färger, var köpte du neon gul? Har inte sett det nånstans...

2012-05-07 @ 08:56:47
URL: http://simning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0