Baby, baby, baby, don't let me do it for you.

Omg, vad jag har ätit idag! xD Åt som en fet gris, nä, skojar. Men har ätit skitmycket idag! ^^

Hade ingen vanlig skoldag idag, utan en äventyrsdag. Men så mycket äventyr blev det inte. Eller jo.. eller? Vi hamnade iallafall hemma hos C.A's lägenhet. GODDAMN! Den är stor!! Och jag menar stor!!! 
Två vardagsrum, två toaletter, datorer med två skärmar var, tre rum och en underbar stor kök! Dream! 
Vid denna stund bestämde jag mig för att bli mäklare! xD HAHAH, nä, men jag vet inte. Skulle vara roligt ^^  

Hemma hos C.A gjorde alla sig bekvämma och så åt vi trerättersmiddag. Skitgott, men stämnigen vid bordet var lite tyst.. Eller det var läskigt tyst. Men typ snackade eftersom att vi åt "fint". Annars var det helt okej :)

Efter det stack jag, M.T, M.B och J.P till stan och kolla klänningar. Damnit, M.T har redan hittat sin och hon prövade även den. Både M.B och J.P doog, medan jag inte kollade. Varför?
Jo, för att vi hade lovat varandra och för att jag vill att det ska vara en överraskning (;

Nu sitter jag här och ska kolla på Ugly Betty. Sedan ska jag duscha. Plugg väntar sedan på mig.. -.- 

Skit i Ugly Betty, har redan sett den avsnitten. Orkar inte se den igen.. :S

Bild tagen från Lookbook.nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0