Baby, it's time to get back to the real.


Bild lånad av we♥it.com.

OOPS..

Kom nyss på att jag skulle skriva om mina dagar i London idag. Men tyvärr räcker tiden inte åt, så får göra det under veckan som kommer. Gör det imorgon, om jag har tid/ork/lust ^^ Kommer sammanfatta det kort, orkar inte skriva hela uppsatsen fan. xD
Bilder har jag heller inte lagt in idag. Tiden är knappt! Men de kommer när de kommer liksom.

Förövrigt idag så gick jag till centrum med Lisa och kollade in lite skor i HM. Har lovat henne att hon skulle få köpa ett par som jag ska paya för. -.-' Ser du R.M, jag är inte snål! :O Vid 13.30 stack vi till biblan och pluggade matte och hjälpte den där mannen med svenska. Hahha! Fan vad pinsamt det var, men sedan blev det ganska så roligt. Hahha! Vad taskig jag är xD Men nää.. han snackade lite rolig swedish bara (A)
Ett par timmar i biblan och vi tyckte att vi förtjänade sötsaker så vi gick och köpte lite godis och glass. När godsakerna var köpta och uppätna cyklade jag och Lisa hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0