But it's time to face the truth, i will never be with you.

Bild av mig.

Valborg idag, vilket innebär att man ska ut och kolla på brasan! ^^,
Ska faktiskt gå och göra det med tjejerna idag. Gå runt lite och kolla på brasan och ha det lite allmänt mysigt ute (: Hoppas det inte regnar bara, för då går jag inte. Orkar fan inte kämpa till brasan medan det regnar, hell no! xD
Vädret ser inte så lovande ut nu iallafall, men det kanske blir bättre senare.. eller inte.

Huset doftar kanelbullar som jag håller på att baka. Bakar till Do, en kusin från E-tuna som jag snackar väldigt mycket om här xD, och till själva öppethus som är nästa vecka på lördag. KOM VETJA! ^^ 
Har bakat tre plåtar, men vet inte om det räcker. Dessutom så äter syskonen, så får se hur många som blir kvar. Blir väl inte så mycket kvar, om jag tänker efter. Nåja, får se om jag orkar baka nya. Förmodligen inte, eller iallafall inte nu ^^  

Kommentarer
Postat av: Towe - Foto

Fin bild! :)

2010-05-02 @ 21:40:28
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0