Close you eyes, clean your heart, let it go.

Bild lånad av we♥it.com

Blev precis klar med vårstädningen! UUF, vilket jobb!!!
Seriöst, började vid 11.00 tills nu, ungefär 17.00. Jobbigt värre. Orkar med ingenting nu, men det känns så jävligt skönt nu när hela huset är städat! LOVE.
Rensade alla rum typ till loppisen. Har skitmycket att donera bort typ. Det är nästan lite läskigt.. :O Lisa hade iallafall mest saker att donera bort. ^^ jag hade däremot inte så jättemycket, medan David hade lite saker. Får se när jag kan ta över dem till skolan.

Snart ska pappa ta och grilla så familjen kan få nåt att käka. För min del blir det hamburgare och kycklingvingar! HMM! Himmelsk! Ska äta mig tjock för att sedan kolla på film. JA, J.P det blir din film! xD Hehhe, hundra år.. men har ingen lust att kolla på den. Men idag ska jag sätta mig ner och kolla på den med en kopp te. :)

Kommentarer
Postat av: melissa

OJDAAA! mitt blogg namn kom me :O kan du radera den kommentaren? :) tnx <3

2010-04-24 @ 22:31:57
Postat av: Jelena

YESSS, äntligen liiinda!!! :D:D

2010-04-24 @ 23:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0