Five things you did not know about Linda's little sister..

Hello!! Idag tänkte jag att jag skulle köra en såndära "5 saker du inte visste om mig". Men fast om mig (Lisa)..
Let's start:


1.Jag är lika lång som Linda. Och hon skäms för det!!:D Jag är också lika lång som mina föräldrar..
2.Jag älskar koreansk,kinesisk och japansk pop musik!!
3.Jag har en brorsa som slår mig och retar mig hela tiden fast på skoj!! Om han gör det slår jag tillbaka!
4.Jag är en bortskämd unge för att jag får nästan det jag vill ha.^.^T.ex jag fick en tv i julklapp av mina föräldrar^.^.
5.Jag gillar inte stockholm så mycket längre. Jag tänker varje dag: "Jag måste bort, Jag måste bort!!" ^.^


Så jag kommer inte på längre mer saker... Nåväl ska gå nu!! Hej då!!!!

Kommentarer
Postat av: Luz

jag vet redan om dig Lisa :D

2010-04-09 @ 11:35:35
URL: http://makeupgirllucy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0