Forgive them even if they are not sorry.

Bild lånad av we♥it.com

GODMORGON PEEPS!
Härlig morgon va? ;) Nä, inte precis. Skulle ha varit mycket bättre om vi hade haft lov redan nu, eller hur? ^^
Sova längre, vara vaken hela natten. Chatta eller varför inte skypa lite med peeps? ^^ HEHE. Man får ju ändå drömma bort lite huh? ^^

Igår orkade jag inte se klart filmen, har drygt 1 timme kvar av den. J.P, varför sa du att den inte vad 2 timmar lång!? :O HAHAH. Näfan, orkade inte kolla på den, stängde av den efter en timme xD Får kolla klart på den idag eller nåt.

Sommarjobb.. hur fan blir det? Har sökt till mammas jobb och hon tror att det inte finns någon plats för mig.. Men får se vad hennes chef säger. Om jag inte får sommarjobb där får jag väl söka någon annanstans. Frågan är bara var.. 
Pappa har redan planerat hela min sommar liksom. Om jag inte får sommarjobb ska jag börja köra bil och plugga teori. Sedan vid 18 ska jag göra provet och få mitt körkort. HAHHA. Pappa, han är rolig han xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0