If you don't understand my silence, then you don't deserve my words.


Bild tagen av mig.

Herrejävlar! Har så ont i baken!.. Det gör ooooooont.. :'/
Tack vare gympan är jag helt död och har en sån lust att bara skjuta personerna som höll i gympan, men det kan jag ju inte göra. Så fick lyda dem som en snäll lite hund.. -.- Nu vet jag hur hunder känner sig alltså xD Synd att hundar inte kan kommunicera med oss, eller kan det..? :O HAHAH.

Har så mycket att göra att jag inte ens orkar lyfta ett finger. Men ska göra det så fort NP NO has passed. Då ska jag ta tag i alla andra saker som borde göras redan nu. Uppsatser, kommande prov och massa planering med balen. Måste få in mer pengar till balen alltså.. Vi har så mycket ideér och tankar att pengarna inte ens är med i bilden. Pastell och fabulous, frukter och chokladfontän. Gosh, we really need you money! ^^

Väntar på att lasangen ska bli klar så vi kan smaska i oss den. Men jag har redan smaskat i mig massa andra saker, en mini blåbärspaj eller var det nu var och glass. Så är redan rätt så full egentligen ^^ 

Kommentarer
Postat av: bellan.

Din blogg är verkligen jättebra!, Åh, du har en underbar design!<33 kramiis!

2010-04-29 @ 20:45:57
URL: http://lifewhitbella.blogg.se/
Postat av: bellan.

SV; varesgod ^^

2010-04-30 @ 11:05:15
URL: http://lifewhitbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0