I'm so tired!!

Tjenanixen!!! Jag vaknade för ungeför 2 timmar sen tror jag. Inte helt säker....Aja, ingen i huset har vaknat förutom jag då.. Ska snart gå ner o äta. Det blir nog varma mackor med Tropisk Juice. Mumsigt!!! Aja, ska sticka ifrån huset kl.14.00 tror jag. Inte helt säkert kanske går tidigare för att idag ska mina föräldrar städa HELA HUSET och det är jobbigt om man stannar hemma för att man har inget att göra eller vart man ska vara! Undrar om syrran har vaknat i London.. Hm......Jag tror det iallafall. Nåväl jag har faktist inget att säga förutom GLAD PÅSK ALLA Lindas läsare!











                           

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

awh, tack så jättemycket! :D <3

gullig du är sötnos.

2010-04-03 @ 14:35:19
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0